Nystart

Ligger just nu i sängen och läser och tar bort alla mina gamla inlägg på bloggen, en hel del inlägg och rolig läsning faktiskt haha... Jag tänker rensning och nystart, och jag vet att jag har sagt det förut men nu ska jag försöka hålla igång och vara lagom aktiv, iallafall så att jag inte själv tröttnar. 
Tanken var ju från början att jag skulle ha en hel del tid över nu i sommar men med jobb och en del planerad träning så får vi se hur mycket tid jag får över!
Har en känsla utav att jag behöver uppdatera en del här med, ska väll inte ens nämna headern, brrrr den kommer jag att dumpa! Och med tanke på att jag oficiellt kommer byta mitt efternamn till Bernholts nu med s istället för z så får jag ju byta blogg också... inte riktigt vad jag hade tänkt mig eftersom att jag måste börja om helt från 0 med design och allt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0