Morgonträning

Hej på er! Startade min första lediga dag denna veckan med träning vilket kanske inte var något utav det smartaste jag gjort med tanke på hur förkyld jag är... kunde knappt andas efter 5 minuter på crosstrainern.
Är helt slut och matt i kroppen och det beror antagligen mer på förkylningen än på träningen och jag hoppas verkligen att det blir bättre till imorgon (midsommar) annars får jag ligga hemma medans alla andra firar..
Vädret är iallafall helt underbart idag men tyvärr har jag en massa saker att göra inomhus, ska bland annat till tandis klockan 3 och sen måste jag verkligen städa mitt rum.
Tänkte förresten tipsa om coco5 ett smaksatt kokosvatten som återstället vätskebalansen, nyttigt och gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0