Ljunkers

Hej på er! Tycker nog att jag startade dagen rätt så segt idag, mamma och Josse väckte mig flera timmar för tidigt, så efter frukosten låg jag i soffan och checkade Nellys sommar rea i några timmar.. haha. Sen stack jag och Frida till badet och solade, bastade och badade såklart! Det har inte varit toppen väder idag men vi fick iallafall någon soltimme. 
Nu har vi nyss varit på Ljungbyheds GK och slått några bollar, första gången jag testar så jag kan inte påstå att det gick super bra men det var faktiskt jätte kul, absolut över förväntan!
Tänkte avsluta denna dag med en film och sen tror jag att jag lägger mig så att jag kommer upp i tid till gymmet imorgon! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0