Happy hips

Godmorgon på er! Har läst några olika tjejers träningsbloggar nu under dessa dagar som jag har varit ledig, mest för att få motivation men också för att hitta inspo! Och igår hittade jag en blogg där en tjej skrev att hon hade startat dagen med ett yoga pass som kallades Happy hips så jag vart ju bara tvungen att söka upp det och testa! Så direkt när jag vaknade imorse körde jag Happy hips.Jag har inte testat något liknande förut, stretchat har väll alla gjort men detta var liksom en helt annan nivå på stretching kan man säga!
Och jag inser nu hur stel jag är, så detta får jag absolut köra oftare! Är sugen på att testa några andra övningar också! Efter yogan åt jag frukost och städade undan lite här hemma och nu sitter jag här i väntan på att klockan ska bli 12 så att jag och mamma kan gå ut med hundarna. Sen hade jag velat lägga mig i solen ett tag men trotts att det var hur soligt som helst för ca en timme sedan så är det iallafall molnigt nu..., känner mig så blek och ful... (älskar att vara brun!!!)
Senare idag väntas gym med Jossan. Funderar på att börja köra helkropps pass några gånger i veckan. Det känns så onödigt att köra isolerade övningar, alltså övningar där man bara tränar någon muskel eller muskelgrupp.
Så fler basövningar för hela kroppen tills jag blir lite starkare hade jag tänkt mig haha! Tänkte även börja köra jämn cardio med någon vilodag i veckan nu när jag blivit av med benhinneinflammationen och få upp konditionen igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0