Midsommar

Glad midsommar! Blev inte som jag hade hoppats idag, förkylningen och febern håller i sig och jag tror inte att någon fest i detta tillståndet är lämplig haha.. Har sjukaste huvudvärken och alla möjliga ljud är mer eller mindre jobbiga. Middag och film med familjen är ändån inte helt fel, fast jag hade mycket hellre firat med mina vänner, det är ju trots allt bara midsommar en gång om året... Hoppas iallafall att jag mår bättre imorgon så att jag kanske kan komma iväg till gymmet! Också hoppas jag att alla har haft en underbar dag och får en underbar kväll, skåne har verkligen levererat solsken idag och även sjuka jag med feber har fått några timmar ute i solen. Glada och snuviga midsommarhälsningar Joanna ♥
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Annie Andersson

Glad midsommar! Jätte fin blogg!

2013-06-22 @ 19:13:35
URL: http://annieanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0