No excuses

Trotts regn och blåst tog jag och Lisa oss ut på en joggingtur som slutade på 5 km vilket var mer än lagom i detta hemska väder... Tiden var inte den bästa men jag är ändån helt nöjd eftersom att jag inte kunnat träna så mycker cardio som jag har velat på senaste tiden pågrund av benhinneinflammation som har kommit och gott. Men idag kändes det faktiskt riktigt bra i benen både under tiden jag sprang och efteråt, så nu hoppas jag att jag har blivit av med det förgott!
 
 Dagen blev förresten inte riktigt som jag hade tänkt mig för jag hade absolut ingenting att hitta på så det slutade med att jag städade köket och matrummet hemma, rätt otippat då den ända ytan i vårat hus som jag städar frivilligt annars är mitt egna rum haha.. Och eftersom att kvällen inte har något att erbjuda så tänker jag lägga mig i sängen och kolla klart Gossip girl serien eller kanske hitta någon annan rolig serie? Hade varit super tacksam för förslag, gärna någon serie som finns på swefilmer!?
 

Kommentarer
Postat av: Annie Andersson

Pretty Little Liars är sjukt bra :)

2013-06-25 @ 20:59:02
URL: http://annieanderssons.blogg.se
Postat av: Emmy Midgard

Desperate housewives tycker jag är jätte bra! men vet inte om den finns på swefilmer, och Glee är med bra. Fin blogg förresten!

2013-06-25 @ 21:01:38
URL: http://emmymidgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0