Vilodag på Väla centrum

Hej! Eftersom att det var jätte tråkigt väder innan idag åkte jag, mamma och Josse till Helsingborg och shoppade. Det var dock sjukt mycket folk på Väla och alla människor slet i rea varorna som om dem var helt galna... tycker att sånt är lite jobbigt så vi stannade inte så länge, men fick med mig två tröjor från Hunkydory (lägger kanske upp bild imorgon om jag orkar!) och en ny laddare till mobilen, min tredje laddare sen jag köpte min Iphone 5. Jag tror att min mobil äter laddare haha... Efter väla åkte vi och käkade och nu ligger vi hemma och kollar film. Kör spontan vilodag idag, är sjukt sliten! 

Dagens outfit Lexington & Tiger jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0